Gemeenteraad verkiezing 2022

3 mei 2021

In 2022 zijn er gemeenteraadsleden. Het bestuur roept de leden, die interesse hebben in gemeentepolitiek, op om dat aan de secretaris te melden. Voor de PvdA Heemskerk is het belangrijk om met een goede lijst te komen voor de gemeenteraadsverkiezingen. De laatste 4 jaar zat de PvdA met kromme tenen in de oppositie. Er waren veel bezuinigingen vooral op die gebieden waar de PvdA van vindt dat er niet bezuinigd hoort te worden. Vooral op het gebied van sociale woning bouw heeft de PvdA oppositie gevoerd, maar B&W bouwde bijna alleen in de hogere sector die ook nog nauwelijks voor doorstroming zorgde. Hierdoor is er voor jonge Heemskerkers geen huis. Om de OZB maar niet te verhogen werd er bezuinigd op Sport en cultuur. Dus als je denkt ik kan de PvdA vertegenwoordigen met verbeteren van het huidige beleid geef je op als kandidaat raadslid bij de secretaris.